Tuesday 1 March 2011

~Si C.U.T.E~

  • Baby, budak2, kanak2... ape-ape jew gelaran yang diberikan... inilah mereka...sgtsgt COMEL!!


nak citer sket nie...Cik Layla kaw nie dari dulu,kini dan selama nyer SGGTTT SAYANG dan SSGGTT SUKE kt bdk-bdk...hak nak tahu pasal ape aku suke kt bdk-bdk nie??? sebab dorang pown suke kt haku...hehehe.. mcm gelaran yg aku dapt M.Cik la, kakak la, Mak la.. dorng nie maen bedal jew klo nak panggil aku..kdg-kdg ntah name sape2 yang dorang pggl tuh..konpiusss diri ini...hhaaa.. tak tau npe aku suke sgt kt bdk nie..mybe naluri keibuan TERSERLAH padaku kott..hahah perasan tol Cik Layla ko nie.. urmm...dorng nie best la...klo ngan aku mest dorang jd budak yg plg baik dan cute serta sopan..tp klo ngn mak dorang, subhanallah xtau nak ckp..terus berubah sekelip mate.. agak nyer nie penangan Cik Layla ko kot..hihih.. lg satu aku suke sgt suke sgt suke sgt bau air liur baby nie.. ~uurrmmm,wangiwangi sgt.. al maklum la baby xtau ckp lagi, sO mulut tak la berbau LONGKANG...hahha... (agak kejam yer ayat ku disitu)... siyes beb!! memmg wangi air liur baby nie..xcaye try la bau dgn penuh kenikmatan...hihi...

bersame si Baby yg berusia 39 hari..mesti tak percaye kn?? percayelah...jauh baby nie dtg semata-mata nk jumpe M.Cik Layla nie...eceeehhh2 padahal bkn nk jumpe aku pon.. sgt cute dan comel.. SUCI betul baby2 nie... mudah2an mereka membesar dgn selamat dan terlindung dari Yang Maha Esa...aminnn..

:: Muaahhhxx222...syg kamo...besar nanti jadilah insan yg berguna pada agama,bangsa dan negara ye..mudah2an kamu sentiasa dipelihara olehNya..amin...::

No comments:

Post a Comment