Wednesday 2 March 2011

" F4F> Sahabat Lame"

ari nie busan jep...tak tau nk wat pew..aku dah start cuti seminggu..yabedabedabedooooo.. OOppsss tolong jgn keterlaluan ye Cik Layla..Final exam lOm lepas lg tau..(sambil berisgtifar)..haha... belek punye belek punye belek lagi gambar-gambar mase aku sekolah dulu...rindu betol ngn kawan-kawan,geng,cikgu2 serta sekolah lame aku tuh...tak ketinggalan juge kt m.cik kantin sek. serta p.cik yg bawak bas tu.. terima kasih bnykbnyk dam hanya Tuhan yg dpt membalas segala jasa2 dan pengorbanan kalian....thankz tOo old school.. hampir 3 tahun dah aku tidak menjejakkn kaki dan tanganku kt sne..rindu woooOO.. haahhhh tgOOk ape yg aku dpt setelah sekian lame membelekbelak gambar tersebut~~jengjengjengggjengggg


hahhh....taraaaaaaa..nie lah sek lame aku...tp xley nak tunjuk lebih2 tau...kang tak pasal2 aku kene gam...wahhhhww22...abaikan ayat tersebut..nie lah sekolah yg aku belajar dari form 1 sampailah abes spm..alhamdulillah..tamat suda aku belajar disekolah..hihih.. banyak manis pahit yang tak dpt aku lupakan semasa aku belajar di sekolah nie..nak habakk sket, kwn aku Byla suke kt bdk yg toleh tu dulu..jgn ckp kt Byla aku yg bgtau tau..habes aku kene kerjakan die..hiihii.. RINDU bangat kt sekolah nie~~


hahh..nie laks pic mase kitorang abes jawab paper last SPM...sgtsgstsgt seronok..almaklum r baru pas MERDEKA la sgt kn..hihih..kitorng g lepak2 kt pantai pastu g kopitiam..makan2 sambil bergelak sakan..aku pon dah xjumpe dorang sumer..masing2 dah wat hal masing2..ade yg study,keje, kawen mybe ade kot..hihi..pepn ktorng xputus bhubung lg la..cume jarang2 jep..banyak kenangan mase sekolah nak2 biler mase jd superseniorserius..hahaha..mase nie lah nk tunjuk kaulah heroooo..aahh xde makne nyer ngn sumer tuh..mase sekolah aku seorang murid yg baik,sopan,pemalu2 kucing serta berdisiplin...(ye ke???) Haruslah!!!haha..jgn percaye cter bohong nie..~~


nie lah kawan baek aku mse sekolah...rindu bangat ngn geng nie.. dari kiri name nyer AINA, EYZAH, CIK LAYLA, BYLA...dorang nie lah kwn susah senang aku mase time sekolah dulu..pas abes sekolah, masing2 dah belajar jauh2..susah nak jumpe..tp still contct each others....mizz uOOlllss..

No comments:

Post a Comment