Monday, 4 July 2011

SupernOva- Aku yang akan pegi



Perih kumenjalani Sedih yang tak pernah berhenti

Letih terus kau sakitiPerasaan ini kau bodohi
Dimana dirimu yang mencintai
Aku sepenuh hati
Aku yang akan pergi,,Bila kau enggan memilih
Cintaku ini bukan seperti Tempat persinggahanmu

Letih terus kau sakiti
Perasaan ini kau bodohi
Dimana dirimu yang mencintai
Aku sepenuh hati
Aku yang akan pergi, Bila kau enggan memilih
Cintaku ini bukan seperti Tempat persinggahanmu 
ohAku yang akan pergi, Bila kau enggan memilih
Cintaku ini bukan sepertiTempat persinggahanmu 
ohAku yang akan pergi, Bila kau enggan memilih
Cintaku ini bukan seperti Tempat persinggahanmu oh..

Tuesday, 21 June 2011

^ Kehibaan Hati^

Sedih
Gembira
Rase nak nanges
Rase nak jerit
its Ok
yang penting
Dia berbahagia
*
*
*
mOod >> DOwnlOad lagu bnyak2 tOk hilangkan sendu dihati

Saturday, 14 May 2011

; Istikharah Cinta by Sigma ;




Bersaksi cinta di atas cinta
Dalam alunan tasbihku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman di malam sunyi penuh doa

Sebut nama-Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjuk-Mu
Satu nama teman setia
Naluriku berkata

Di penantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Memenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Di istikharah cinta
Tajuk Nasyid : Istikharah Cinta
Artis : Sigma
Album : Istikharah Cinta

~ Happy Nursing Dayz ~


Hari : Sabtu
Tarikh  : 14 May 2011
Masa : 8.00 pg - 12.00 tgahari
Tema : aku lupe....hihih
pepepn Selamat Menyambut Hari Jururawat Sedunia!!!


CCC!! Budak kelas aku yang comel-comel.. urmmm.. Ini mungkin untuk terakhir kali kami dapat bergambar ccam nie lagi... lepas nie tak tau la samada berkesempatan ataupun tidak... sedih pulak.. masing-masing dah nak balik rumah... Nanti dah tak berjumpe da.. Harap-harap kite berkesempatan tok bergambar beramai-ramai cam nie lagi yek kwn2... nanti mesti kOrang rindukan aku kan... hihihi.. Love uOllss... Muahhmuahh..



My best Fwenz... Selamat Hari Jururawat.. Semoga kita akan menjadi jururawat yang cemerlang, gemilang dan terhOOOOOt k!! Sayang kOrang... ct mintak maaf kalau sepanjang kita berkawan dan belajar nie ct ade wat salah silap kt kOrang.. tuh hanyalah gurauan semata-mata k.. dan ct doakan agar kita sama-sama lulus ngan cemerlang lam LJM k!!ingatlah Our fwenship never end k!! sayang kOrang ketat-ketat.. (ketat merupakan salah seorang nama manja budak umah aku)


taraaaaaa>>> jengjengg... nie adalah persembahan yang dilakukan oleh kami... kami wakil dari GrOup 6C O2/O8 untuk melakukan persembahan bagi nursing day ini... sajak berlagu yang bertajauk "DETIK PERPISAHAN"... kami sgtsgtsgt tension dan emOsi dalam melakukannya.. banyak masalah yang timbul..huhuh... tapi akhirnya berjaya jugak!! yaeeehhh... alhamdulillah... walaupun tak sehebat mana. tp aku banggang bangga ngan budak2 klas aku nie... OOppss abaikan perkataan banggang tuh.. Nursing day kali nie banyak persemabahan dr semester 6.. sgtsgt enjOyy!! thankz eberybOdy..




  • Mungkin kita berbeza haluan....
  • Mungkin kita lain tujuan...
  • namun, kenangan menjadi ingatan di sebalik kabus tebal..........
  • thankzzzzzzzz... muahahhhmuahah...
  • Epy Nurses Day tOO my frenzzz!!
  • GoodLuck fOr Our LJM k!!
  • Aku sentese dOakan tOk kOrang...
  • Sayang kOrang sumer....
  • Salam peluk, cium, gesel2 ikhlas dari aku yg bernama aku!!!
  • muaaaOOOOhhhh!!

Tuesday, 10 May 2011

NOthinggg~



hahhh..tgOOOkk tuhh... Cik Layla kau... sOpan betul lah..hihih...
After Dinner sajer nak mengedik tOk bergambar...hihih.. yang penting sayer tak ganggu Orang k!!!



Jadilah diri sendiri.. 
Berdiri di landasan yang betul... 
Akan ku terus berjalan tanpa tOleh...
Akan ku terus berlari tanpa henti.. 
Untuk aku gapai kejayaan itu...
Untuk aku terus genggam masa hadapan...
aminnn..

Thursday, 5 May 2011

Dinner Of Our Nyte~~



Malam Majlis Pra Graduation a.k.a. 
Malam Pakaian Glemer...
hahahaa... mari sini mari sini... nie hah...
 haku nak tunjuk cket kwn2 haku yg hOwt ni..
HOwt kew?? haruslah!! hehehe...



Tarikh : O5 Mei 2O11
Masa : 2000 - 2300
LOkasi : Desaru Beach ResOrt, Bandar Penawar
Tema : Pengantin Muslimah Sejati (wOOOwww)



Malam nie kami sama-sama pergi majlis ini... skema lak ayat haku...
camni citer dye... 
kitOrang g makan malam nie a.k.a dinner... 
SerOnok gak la... ade makan-makan, minum-minum,
tari-menari (ade kew r??) lupe laks... yang tak boleh blah ade cabutan bertuah... 
dandandannnn..
Cik Layla kau nie merupakan Orang yg bertuah pada malam tersebut... huaarrgghhh gelakk riakkk (astagfirullah)... 
bukan haku jew lah... ramai kOwt..lam 1OO Orang.. tp haku still tergOlong lam Org yg bertuah lah kan.. hahaa..
dapat hamper makanan.. balik tuh terus bedal walupun perut dah mengelembung dengan makanan yg dimakan td...
sebenar nyer lapar giler tau... aku makan sikit jew.. al maklum r nak cOver muslimah.. nak Cover ayu lg.. patut kew aku cOver2 nie hahhh??




tak patut kn.. xpasal-pasal lapar..padan muke kau.. pastu.. kami wat sedikit persembahan la..kuwayer a.k. kOir lagu Kenangan terindah
by Dnur GrOup C O2/O8..
best wOOO.. seyes aku ckp.. mengalah kan ARTISSS aku nyanyi tau...hahaha..
Malam nie sumer kawan2 aku pakai baju cantik2 tau... vOuge22 gituh... masing-masing dgn baju cantik, meka tebal mengalahkan artis..
 wahwahh kawan-kawan aku... 
Agak-agak bile lagi kite ley jumpe n wat majlis camni kan???
Ade jawapan tOk sOalan aku??

pe jawapan nya??

Belum pasti kn??

sO hargai saat yang indah bersama teman-teman anda!!!

ChOOOwwzz...salam..
MuahhmuaahhhX