Thursday 5 May 2011

Dinner Of Our Nyte~~



Malam Majlis Pra Graduation a.k.a. 
Malam Pakaian Glemer...
hahahaa... mari sini mari sini... nie hah...
 haku nak tunjuk cket kwn2 haku yg hOwt ni..
HOwt kew?? haruslah!! hehehe...



Tarikh : O5 Mei 2O11
Masa : 2000 - 2300
LOkasi : Desaru Beach ResOrt, Bandar Penawar
Tema : Pengantin Muslimah Sejati (wOOOwww)



Malam nie kami sama-sama pergi majlis ini... skema lak ayat haku...
camni citer dye... 
kitOrang g makan malam nie a.k.a dinner... 
SerOnok gak la... ade makan-makan, minum-minum,
tari-menari (ade kew r??) lupe laks... yang tak boleh blah ade cabutan bertuah... 
dandandannnn..
Cik Layla kau nie merupakan Orang yg bertuah pada malam tersebut... huaarrgghhh gelakk riakkk (astagfirullah)... 
bukan haku jew lah... ramai kOwt..lam 1OO Orang.. tp haku still tergOlong lam Org yg bertuah lah kan.. hahaa..
dapat hamper makanan.. balik tuh terus bedal walupun perut dah mengelembung dengan makanan yg dimakan td...
sebenar nyer lapar giler tau... aku makan sikit jew.. al maklum r nak cOver muslimah.. nak Cover ayu lg.. patut kew aku cOver2 nie hahhh??




tak patut kn.. xpasal-pasal lapar..padan muke kau.. pastu.. kami wat sedikit persembahan la..kuwayer a.k. kOir lagu Kenangan terindah
by Dnur GrOup C O2/O8..
best wOOO.. seyes aku ckp.. mengalah kan ARTISSS aku nyanyi tau...hahaha..
Malam nie sumer kawan2 aku pakai baju cantik2 tau... vOuge22 gituh... masing-masing dgn baju cantik, meka tebal mengalahkan artis..
 wahwahh kawan-kawan aku... 
Agak-agak bile lagi kite ley jumpe n wat majlis camni kan???
Ade jawapan tOk sOalan aku??

pe jawapan nya??

Belum pasti kn??

sO hargai saat yang indah bersama teman-teman anda!!!

ChOOOwwzz...salam..
MuahhmuaahhhX

No comments:

Post a Comment