Saturday 14 May 2011

~ Happy Nursing Dayz ~


Hari : Sabtu
Tarikh  : 14 May 2011
Masa : 8.00 pg - 12.00 tgahari
Tema : aku lupe....hihih
pepepn Selamat Menyambut Hari Jururawat Sedunia!!!


CCC!! Budak kelas aku yang comel-comel.. urmmm.. Ini mungkin untuk terakhir kali kami dapat bergambar ccam nie lagi... lepas nie tak tau la samada berkesempatan ataupun tidak... sedih pulak.. masing-masing dah nak balik rumah... Nanti dah tak berjumpe da.. Harap-harap kite berkesempatan tok bergambar beramai-ramai cam nie lagi yek kwn2... nanti mesti kOrang rindukan aku kan... hihihi.. Love uOllss... Muahhmuahh..



My best Fwenz... Selamat Hari Jururawat.. Semoga kita akan menjadi jururawat yang cemerlang, gemilang dan terhOOOOOt k!! Sayang kOrang... ct mintak maaf kalau sepanjang kita berkawan dan belajar nie ct ade wat salah silap kt kOrang.. tuh hanyalah gurauan semata-mata k.. dan ct doakan agar kita sama-sama lulus ngan cemerlang lam LJM k!!ingatlah Our fwenship never end k!! sayang kOrang ketat-ketat.. (ketat merupakan salah seorang nama manja budak umah aku)


taraaaaaa>>> jengjengg... nie adalah persembahan yang dilakukan oleh kami... kami wakil dari GrOup 6C O2/O8 untuk melakukan persembahan bagi nursing day ini... sajak berlagu yang bertajauk "DETIK PERPISAHAN"... kami sgtsgtsgt tension dan emOsi dalam melakukannya.. banyak masalah yang timbul..huhuh... tapi akhirnya berjaya jugak!! yaeeehhh... alhamdulillah... walaupun tak sehebat mana. tp aku banggang bangga ngan budak2 klas aku nie... OOppss abaikan perkataan banggang tuh.. Nursing day kali nie banyak persemabahan dr semester 6.. sgtsgt enjOyy!! thankz eberybOdy..




  • Mungkin kita berbeza haluan....
  • Mungkin kita lain tujuan...
  • namun, kenangan menjadi ingatan di sebalik kabus tebal..........
  • thankzzzzzzzz... muahahhhmuahah...
  • Epy Nurses Day tOO my frenzzz!!
  • GoodLuck fOr Our LJM k!!
  • Aku sentese dOakan tOk kOrang...
  • Sayang kOrang sumer....
  • Salam peluk, cium, gesel2 ikhlas dari aku yg bernama aku!!!
  • muaaaOOOOhhhh!!

No comments:

Post a Comment