Wednesday 16 March 2011

~Biler Cik Layla bOwing!!~

Sayang....
Adakah engkau bahagia dengan jalan hidup yang dirimu miliki kini...
Bahagialah engkau dengan hidupmu..
Walau aku sakit dengan perbuatan mu, walau diri ini kecewa dengan kesetiaanmu, walau hati ini terseksa dengan cintamu..
Walaupun aku terluka dengan mainan mu, percayalah diriku tidak pernah menyalahi dirimu..
Malah diri ini sentiasa mendoakan dirimu dari jauh agar mu mengapai bahagia itu...
Diri ini sentiasa merindui dirimu walau kau tidak merasakannya...
Diri ini sentiasa memuja dirimu walau dirimu sedang gembira memuja insan lain...
Diri ini sentiasa menyayangi dirimu walau dirimu melepaskan diriku..
Aku pasrah dan redha dengan apa yang berlaku diantara kita..
Mungkin sudah tersurat dirimu dan diriku sudah tercipta untuk seketika..
Untuk merasa cinta itu..
Untuk rasa rindu itu..
Namun ku tertanya-tanya mengapa semua ini harus  terjadi dan berlaku..
Sedang hati ini cukup setia pada hatimu..
Sedang cinta ini kuat untukmu...
Apa lagi inginmu... terus ku tertanya...

Sayang...
Bukan ini yang aku harapkan dalam percintaan..
Bukan ini yang kuinginkan dalam ikatan ini..
Namun apa dayaku, aku harus pasrah dengan keinginanmu..
Aku harus akur dengan kehendakmu..
Ku rela kau pergi..pergilah dikau mencari cinta yang hakiki...
Pergilah dikau mengapai impian mu...
Ku pasrah dengan ketentuan ini..
Mudah-mudahan hati ku tabah dan terus kuat menempuh hari-hari mendatang tanpa dirimu..
Tanpa bayang-bayangmu..
Tanpa segala-galanya yang ada dirimu....
Akan ku kunci dan terus mengunci pintu hati ini...
Hanya masa dan takdir yang menentukan segala-galanya..
Perasaan ini terus lenyap dari hati ini..
Pergilah dikau dari hidup ini...
Pergilah...

                                                                                                  : ctiey layla : 

No comments:

Post a Comment