Thursday 7 April 2011

Kengkawan Vs Sahabat Vs Teman

salammm..
.hOollaaa..mr blOg yg ku kasihi... hari nie sgtsgtsgt epy..nak tau kenape??? Sebab hari nie haku n budak kelas2 aku wat satu perjumpaan tok bermaaf-maafan lah gituh.. kunon-kunon sesi luahan hati tuh la.. tapi sgt seronok sebab dapat kena kn JUE..haah padan muke..tp yang tak seronok nyer cik layla ko nie pown terkena same..nak kenakan orang alih-alih diri sendiri lak yg terkena..tp xkesalah.. janji hati mau gumbira..bdk2 kelas aku sgtsgt spoOOrting tau...klo bab snap2 gmbar nie,dorang lah yg lari dulu..bkn cabut lari tau..tp lari nk bergambar bersame2..hahhh c!!! giler gambar kn..hihih... cube suruh lari dalam guni, lari 1000 darab 60 bahagi 2 meter....mampuihh taknak tau...aku pown same..hahaha...tapi yg tak ley blah nyer,DINO ngajuk..gare2 kena baling telur ayam r...dye ckp seumur hidup dye xpernah kena baling ngn telur lagi...cian dye...ala kitorang gurau2 jew la..tp okeh jew dye..hihih..pepn aku sgtsgt sygsyg kn kawan2 aku nie hah..selame 3 tahun kitorg bersame2 dalam menuntut ilmu nie.. susah senang dah dirasai bersame2..thankxx a lotss...koranglah sahabat yg terbest!! kawan yg terbaekk dan teman yg tercoomelll....sayang koramg!!! muahmuahhmuahh..meh sini haku tium2 sket... serOOnoOOkk~~de end~




cc!!my classmate yg cutemiut!!


sgtsgtsgt hepy rite!!hihih


bdk2 cOmel!!



No comments:

Post a Comment