Saturday 30 April 2011

{ Happy Dayz with my Siblingz }

Salam... hari nie sgtsgtsgt serOnOk wa kate.. sehari suntuk Cik Layla kaw nie berjalan2 mengelilingi dunia ciptaan sendiri..OOppss terlebih suda...jalan Jb jew kOwt..hihi.. hanye haku n adekberadek aku yg terchenta jep.. Mak n Abah berehatberehat di rumah... eceh2.. sebenarnyer citer bermule apabila adek aku yg kecik tuh merengekrengek nk tgOk wayang... sO aku pOwn bawak la dye nk tgOk wayang...bukan nyer ader citer best pOwn.. dye laks pilih cter SERU.. berseuseru mam... ngat macam seram aw.. rupe-rupe nyer taklah sgt... haku nak jerit pOwn xjadi... abg aku siap tidOw n gayut npOn lg lam wayang..pe da.. yg xbest nyer adek haku nie asyik nk bercerite jep.. aku nie nak tgOk wayang tp dye lak sibuk pOtpet sane pOtpet sini.. feningg kepala aku..tp tkpelah layan kan adek2... pastu g jalanjalan cuci mate, tgn, kaki... sempat gaks r aku beli kasut n beg... padini bnyak sale tuh.. nak wat dinner wOO.. abg aku lak beli baju... giler siak.. mahal nk mampuih... lantak pie r..duit dye bkn duet haku...hahaha (gelakejam)... happening tOl siblings haku nie..huru hara jd kt JuscO.. yg penting kite enjOoyy!!! knknknkn... lgpun abg aku bru blk dari penang... dye dah lame tak blk... bile dah balik, huruhara lah jd nyer...
with my big brO~


taraaaa... ngan Boikot..Opsss maskOt HP.. agak2 kene samak x..
pas dah penat pusingpusing, g la makan lak... mkan kt kedai Kunteep.. masakan ala tahi... bukanbukan Thai la...sedapp2..rase cm dah bertambah2 berat badan haku bile mkn kt kedai tuh... penat laks mulut haku nk kunyang banyak2 nie... dah2 berhenti makan... dah kenyang2 tuh adek haku nie ajk g karOk lak..mane ley.. perut ngah se'eh pastu nk karOk.. kang bukan setakat haku yg termuntah, ngat Org lam tb tuh skali yg termuntah... tak kew naye name nyer tuh... huhuhhu.. lam kul 11 lebih tuh kami pOwn blk la.. penat + mengantuk = pentuk.. pepe pun aku sgtsgst serOnok kuar ngn hadekberadek haku yg tercinta nie... cayang sgtsgt korang sumer... ngat yew susah senang akak sentese ade tOk kOrang taw... mahmahamahamm..

with my adekadeks tersayammmm..


makanan di Kedai Kunteepp..dappp urmmm.. xcukup perut nak tampung...


adek2 ku~





air yg dicincang tidak akan putus... klo putus bekalan air tersebut bkn berpunca dari cincangan itu ye.. tuh name nyer xbayar bil air lah... konklusi nyer bil air tuh kena bayar k... berbaek2 la sesama adek beradek... walau jahat mane pon adekberadek tuh, ingatlah yang adekberadek tuh still darah sedaging kite.. sayangi mereka.. itu adalah sebahagian dari anugerah yang diberikan dari Illahi untuk kite... hargai mereka.. itu adalah milik kite yang dikurniakan Illahi.. syukur alhamdulillah diri ini dikurniakan keluarga yang serba melengkapi antara satu sama lain... mudah-mudahan ini akan sentiasa berkekalan selamanya.. Ya Allah, perliharalah keluargaku... aminnn




No comments:

Post a Comment